Selam hanımlar, şubatta işe başlayacağım oğlum 10 aylık 11 saat gibi uzun bir süre yanında olamayacağım maalesef. Sorum şu; sağdığım sütü nasıl vermeliyim? Tecrübesi olan var mıdır? Alıştırma bardağı aldım , nukun 360 derece bardağından da aldım +8 ay olanını ama su içmiyor onlarda tahminim sütte içmeyecektir. Bugün weebabynin biberonunu aldım ama meme reddi yaşar mıyız acaba diye korkuyorum. Bir akıl veren olursa çok sevinirim