Kızım 4,5 aylık bu aralar gündüz 15 dj uyuyup ağlayarak uyanıyor. Geceleri de durum aynı 1,5 2 saat uyuyup ağlayarak uyanıyor. Sonucunda huysuz oluyor tüm gün uyandığında uyutmaya çalışıyorum tekrar bazen uyuyor tabi yine on dk sobra tekrar uyanıyor bazrnde hiç uyumuyor. Aynı durumu yaşayan var mı sıçrama dedikleri şey bu mu yani 😔