Merhaba 35 haftalık hamileyim normalde kadın doğuma gidiyorum ama gebeliğim riskli olduğu için perinatoloji bölümüde takipte beni şimdi pazartesi normalde kontrole gidecektim ama doktorum yıllık izne çıkmış perinatolojiyede randevu bulamıyorum anca kadın doğuma randevu alırsam o şekilde sevk isteyebilirim fakat 8 şubattan önce randevu yok diğer doktorlarada acaba hastaneye gitsem ordan başka doktora sıra alabilir miyim bilgisi olan var mı acaba