Sevgili annelerim bebeğim 11 aylık oldu son bir iki haftadır günde 5-6 defa kaka yapar oldu önceden günde 1-2 defa yapardı yaparken herhangi bir zorlanması falan da yok normal mi acaba böyle olması kakası normal gibi ne çok sulu ne çok katı ama 5-6 kez yapıyor günde endişelenmeli miyim bilemedim??