ZeynepEdis 2 ay 7 gunluk bebegım sürekli uyuyor normal mi? Ateşi fln yok baktım. Emziriyorum yine uyuyor
honeysmom ZeynepEdis benimkide ayni 2 ay 11 gunluguz, gunduz cok uyuyor oyle oluncada gece cok gec uyuyor 😅 ama normalmis uyumalari
Aliaslan1 ZeynepEdis ne güzel ya biz de 2 ay 11 günlüğüz gündüz uykular berbat gece de 2 saatte bir uyanıyor
BallyavruMM ZeynepEdis 2 ay 8 günlük bebeğim asla uyumuyor en fazla yarım saat 😥😥 şuan bile kucağımda pispisliyorum çok yoruldum 😥😥 ne güzel işte senin beben uyuyor darısı bizim cingoze😣😣😣
ZeynepEdis Hafsaninanasi bende cok memnunumda 🥰normalde 2 aylık uyku surelerine bakıyorum arastırıyorum bizimkı normale gore fazla 😂. Ilk cocuk olunca herseyden pimpirikleniyorum 😔.
Hafsaninanasi ZeynepEdis maşallah ne güzel benim bebeğimde gaz problemi var biraz gazı yoksa mis gibi uyuyor ana bazen ıkınarak uyanıyor 😢
idilidil ZeynepEdis benimkide öyle bazen 20 saatleri buluyor günlük uykusu bazen 10 saatlere düsüyor… bebeklerin günü gününü tutmuyor ki :)
ZeynepEdis honeysmom kesınlıkle benımkı de oyle 1 e kadar faltası gibi gozlerı 😂 uyku duzenını oturtıyım dıyorum ama cocuk emdıkten sonra yine uyuyo zorla etkınlık fln yapmak istemıyorum 😃
honeysmom ZeynepEdis bende uyku eğitimine başlamayı düşünüyordum ama 4 ay dan önce uyku eğitimi önerilmediğini öğrendim uzmanlardan. Bende sabah oyalıyım diyorum biraz emerken hop gözler gidiyo sonra tutabilene aşk olsun 😅
ZeynepEdis Hafsaninanasi benımde asırı gazlı gecen haftaya kadar cok sıkıntı cektık uykuları boyle degıldı cok uyanıyordu. Doktor ilacımızı degiştirdi ondan sonra gaz sıkıntısı azaldı yavrumun belkı ondan böyle uyuyo
ZeynepEdis Hafsaninanasi ilk Nurse Harvey vermişti o etki etmedi. Sonra Sab Simplex ve Biogaia birlıkte kullanmaya başladık cok sukur rahatladık biraz. Gercekten cok cektık bizde 3. Haftasında basladı cocuk ıkınmaktan göbek fıtıgı oldu o derece. Tamamen gecırmıo ama bi nebze daha rahatladıgını dusunuyorum
ZeynepEdis Aliaslan1 sıkıntısı mı var yoksa öylemi başladı hep. Bizimkı gazdan saat bası uyanıyordu cunku
ZeynepEdis BallyavruMM aynıymışız ❤️ Ben uyumayınca fön sesini acıyorum youtube dan sakinliyor hemen. Ben cok giydirmiyorum bir de. Cok sıcak ve soguktanda uyumayabılıyorlar.
BallyavruMM ZeynepEdis yok bende çok giydirmiyorum evi hamam yapmıyorum. Dengeyi sağlıyorum o konuda ama uyumuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ geçecek diyorum bugünleri ozleyecem diyip kendimi yatıştırıyorum çünkü uykusuzluk yoruyor beni ama bebegimi asla yormuyor😾😾😾
ZeynepEdis BallyavruMM uykuyu asırı seven biri olarak gunde 2 saatlık uykuylayım 2 aydır. Nasıl yasadıgıma bende inanamıyorum.
Ucmelek Bizim kuzu da 2 ay 9 günlük, gündüz oyun halısı ile beş on dakika oynuyor, müzik dinleyi seviyor, gece uyursa gündüz iyi gaz derdi var oda olmasa rahat edeceğiz