Kızlae bu ikici doğumum olacak ilki özel hastanede oldu. Rüya gibiydi çok güzel geçmişti doğumum. Şimdi fiyatlar uçtu tabi doğumu bırakın muayneye bile özele gidemiyoruz.. Genel olarak Sarıyer etfal beğeniliyor pek kötü birşey duymadım ama doğum yaklaştıkça strese girmeye başladım. Forumda da bi arkadaş kötü bi tecrübesini anlatmış malesef kötü bi tecrübe olmuş. Bu hastanede doğum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Tesekkür ederim simdiden🌸