Kızlar Galiba oğlum ishal oldu
ishal derken günde bir ya da iki kere kaka yapan bir çocuktu şu anda 4-5 kaka yapıyor ve biraz sıvı kıvamda çok fazla yapmıyor her bezinde bir avuç kadar oluyor ama sıvı ve çok taneli değil ne yapmam gerekiyor bilginiz var mı?? bir de sulu yeşil bi kaka