Kızlar bebegım 10aylık 6500kılo kendımce arastırdım yenı yenı baslıyorum sızlerede paylasayım. Ve baska seyler bılen varsa onlarda paylasırsa cok sevınırım saglıklı olması tabı kı de en önemlısı ama kılo da azcık alsın ıstıyorum 😊
2 hafta sonra arastrma hastanesıne gıdecegız. O zamana kadar sartları zorlamak ıstıyorum. Artık tak ettı.🤦♀️🤦♀️
un corbası
Muz
Muhallebi
Cevız
Fıstık ezmesı
Ve irmik..
Herseyin içine irmik atıcam bı arkadasa doktoru soylemıs denemekte fayda var bakalım.. 🧡