Bebeğim 7 aylık ek gıdaya 6. Ayda başladık ama yemiyor diyebilirim. Düzgünce yediği bir. Yoğurt var bir de muz diğerlerini sebze ler püreler tükürüyor ya. Mama ile besleniyor annes sütü ilk 3 aya kadar aldı sadece geneli mama. Ne yapabilirim nasıl alıştırabilirim. Bir de artık normal kahvaltı öğlen akşam yemeği şekline mi geçmem gerekiyor ama benim bebeğim yemiyor her gün deniyorum yoğurdu ve muzu sevdi diyebilirim. Mama yı kaç saatte bir vermeliyim alışması için fikirlerinizr ihtiyacım var