Oğlum yürürken sürekli düşüyor yani ilk yürümeye başladığında çok önemsemedim . Nerdeyse 6 aydır yürüyor ve sürekli düşüyor. Mesela en basiti disariya çıkacağımız zamn montunu giydiririken ayakta durmaya zorlanıyor yani dengede sürekli düşüyor 😥 çok evham yaptım hangi bölüme götürmem gerek yada bu durum normal mi nolur bilen biri yazsın herşeyi normal çocuğumun gelişimi falan. Ev içinde yürürken sanki ilk kez yürüyormuş gibi denge sorunu yaşıyoruz 😢