Kızlar bebeğim sadece mama yiyor ve yemek gördüğünde deli gibi saldırıyor tadını biliyormuş gibi herşeye ağzını açıyor mama dozu 150 cc üç saatte bir ama biberonu bile bırakmak istemiyor sizce ek Güray’a artık başlamalımıyım kilosu dokuz buçuk vardır bu arada