Cicekci Evde kullandiginiz epilasyon aletiniz hangi marka memnun musmuz kac bin atisa sahip😊almayi dusunuyorum ama cok kararsizim brauna baktim 4bin ve ustuydu memnun kalan varmi kullabip😊
Jellyboo Cicekci phillips lumea aldım 250 bin atışlı. İlk seansını yaptım bakalım nasıl sonuç alacağım. Kız kardeşimde kullanıyor o çok memnun baya dökülme olmuş.
Noname21 Cicekci ya ben çok araştırdım. Lumea alacaktım ben. Yani ipl teknolojisi var . Yani uyutuyor. Kıllar dökülüyor ama sonra tekrar cikoypr kılsız bir durum yok surekli yapmak gerekiyormus. Ayni paraya lazer merkezine gitmek icin yazı bekliyorum
deniz-95 Noname21 ben lazere gittim 2 yıl. Hamile kaldığımda her şey eski haline döndü. Yani lazere gitseniz de pişman olursunuz. Ben oldum. Sadece bacaklarım %70 oranında bitti. Diğer yerlerim tekrar eski haline döndü. Bende tekrar lazere para vermektense makinesine veririm diyorum.
Cicekci deniz-95 hamilelik doneminde hormonlarla alakali bir durum oldugu icin tekrar ayni duruma gelmistir bn cocuk dusunmuyorum o yuzden cok kararlihkm1😃
deniz-95 Cicekci ama tekrar çocuk olursa tekrar hormon kaynaklı aynı olacak. O yüzden makinesini almak daha kârlı geliyor bana 😂😂