Minikkoala1 bnde yeni kestim ve buyuk korkumdu.16 aylik. Uykusuzlugu goze aldim ilk gun bayagi agladi meme vermeyince. Bu sefer tam.uyandi gozunu acti. Sut bitmis annecim gel sana mama yapalim dedim mama yaptik saka gibi icti ve uyudu. Ertesi gun kiyameti kopardi yine vermedim su verdim icmedi mama yaptim.icmedi.tekrar sut bitmis gel sarilalim uyuyalim dedim uyuduk .3. gun yine ariza cikardi ve mana icmedi. Veee 4. Gun hiccc uyanmadi mucize gibiydi. Defalarca meme isterdi uykusuz ise giderdim cok sulur atlattik