Sevvaldal Kızlar, Bebeğimin dünden beri ishali var. Çok fena değil ama poposunu pişik yapmış. Altını temizlerken çok ağlıyor😢 ne iyi gelir? Mustela pişik kremi sürüp havalandırıyorum biraz ama geçmiyor😢
Sda16 Sevvaldal saf zeytin yağını hafif ısıtıp soğuyunca surebilirsiniz ve pamuğa zeytinyağına batırıp popo arasına koyun birbirine sürtünme olmasın
Naydin Sevvaldal benim kıImda ishal nedeni ile öyle pişik olmuçtuki poposu gözbek göznek kanıyodu artık. Sudocrem kullandım sık sık bez değiştirdim popsu kuru kaldın diye pudra kullandım ve öyle geçti. Umarım sizinkide geçer😀
Sevvaldal Basak2811 29 aylık. Normalde günde 6-7 kez değiştiririz. Normalde sorun yok hiç. İshalde böyle yaptı. Kakayı yaptığı anda değiştiriyoruz.
Deletedmom5284 Sevvaldal pişik kremi diye geçmiyor ağır pişik ve yaralarda kullanılıyor en fazla 2 kez kullanabilirsin çok etkili hemen bitiriyor
cagankusunannesiii Sevvaldal mustela her bebeğe iyi gelmiyo ben oğlum için bepanthol kullanıyodum mustela denedim ilk sürüşte mahvetti yavrumu hemen geri bepanthole geçtim mustelayı değiştirin derim
Sevvaldal cagankusunannesiii aaa🙄 ben yenidoğan döneminde mustela kullanıyordum hep sonra büyüyünce bepanthole gectım ikisinden de memnunum aslında. Normal zamanda pişik olmaz hiç. Ama ishal hemen pişik yaptı ve geçmiyor da🥺
Ebrusamet0742 Sevvaldal ben biraz dogalcıyım aktardan saf lanolin aldım 3 çay kaşığı lanolin 1 tatlı kaşığı kantaron yağı 1 tatlı kaşığı çörekotu yağı 25 damla propolisten krem yaptım günde 2 kere sürüyorum ne kızarıklık ne pişik bişey olmadı çok şükür
Sevvaldal Ebrusamet0742 süper👏🏻 Elinize sağlık👏🏻 Normal zamanda da pişik kremi yerine bunu mu kullanıyorsunuz
Meryrel Pişigi geçiren tek şey arko nem yeşil kutu birebir fayda birde ıslak mendil kullanıyorsanız eger bırakın pamugu kaynar suyla ıslatıp silin geçmiş olsun