Cuma aşı oldum emzirdim hemen dün gece ateşlendi öksürük basladi birkaç gündür ishal gibi sık kaka yapıyordu .sabah acile gittik kan alımdi serum takıldı kanlar temiz çıktı antibiyotik verildi boğazı hafif kızarmış dedi aşıyla ilgisi var mı diye sormadım eşim istemiyordu aşı olmamı.aksam da calpol verdim küstü dolu dolu..benzerini yaşayan oldu mu ?zararı olmamıştır diye düşünmek istiyorum.6 aylık bebeğim erteledim hep aşıyı böyle olunca çok korktum.