tamcosar Bebişim 4 aylık ve burnu akıyor çok da huysuz sizce bi ilaç vermeli miyim yada ne yapmalıyım gribe döner mi nasıl önlerim
Nihal42 tamcosar cnm ben serum fizyolojik yaptım evde hava verdim. Birde bitkisel şurup verdim. Çok şükür 3-4 günde geçti. Ama sen yine de doktoruna danış
Wanderlust tamcosar serum fizyolojik ile dogumdan itibaren burnunu temizleyebilirsiniz aspiratorle de cekin doktora gidince o da zaten once bunlari onericektir gecmis olsun
cemre_-34 tamcosar Genelde ben bu durumlarda burunu açmaya çalışırım nefes rahat alsin diye ateşi 38 dereceyi görürse de yarim çay kaşığı calpol veririm bu tür durumlarda genelde doktor pek ilaç verme taraftarı dergilerdir