ZehraBasak kararlıysanız, aldıktan sonra düzene devam edecekseniz, gerçekçi bir beklentiniz varsa gözü kapalı aldırın diyorum. 6 buçuk aylıkken aldım. 16 aylık olmak üzere oğlum ve hala iyi ki almışım diyorum. Ama saydığım unsurlara hala dikkat ediyorum. 2 gece denedim olmadı deyip bırakıp bebeği ve kendinizi daha çok strese sokmayın. çevreden sürekli gelen saçma sapan olumsuz eleştirilere kulağınızı tıkayacaksınız. Gerçi eleştirenlerin hepsi teker teker dökülüyor sonradan. Bunlar benm edindiğim tecrübeler. İntagramdan melodiuyku’dan aldım eğitim. Gülden kazancı. Geçen sene nisan ayında 810 tl idi. Şu an ne olmuştur bilmiyorum. Ama Gülden hanım çok yardımcı bir eğitimci. Aylar oldu hala bir aklıma takılan, atak, gerileme vs dönemlerinde yazdığımda mutlaka cevap verir. Eğitim bitti bana ne demiyor.