mervemir- Kızlar merhaba, 52 gun önce sezeryan oldum. Kırmızı kanama bitti ama hala koyu kahverengi leke geliyor. Çok uzun değil mi ama sizce de bana biraz garip geldi sizin de böyle devam etti mi Dr a görünmeli miyim geçer mi acaba
2melekannesi__ mervemir- ilk gebeliğim kanamalıydı erken doğum yaptım normal oldu ama 60 günden fazla kanama lekelenme devam etmişti sonra kendiliğinden geçti doktora da görünmedim ama
Evrim1906 mervemir- 2ay kadar normal diye biliyorum canım benim 15 gün falan sürmüştü 40ım çıktıktan sonra da normal adet düzenime geri döndüm ayrıca 40ın çıkınca kontrole gitmen gerekiyordu gitmedin Di
birprensannesi__ mervemir- 57 gün oldu benim hala kırmızı geliyor günlük 1 ped değişiyorum adetin 4 günü gibiyim sanki nezman bitecek bilmiyprum artık parça falan mı kaldı diye düşünüyorum doktora hic gitmedim gidemiyorum ki bebeden bu soğuk havadan
Ealisya mervemir- normal ilk doğumumda 2,5 ay sürmüştü kesilmişti ama her ilişkiden 2 3 gün sora leke gelmişti tamemen temizlenmem 4 ayımı almıştı.
deryagencay Valla canım bende aynı durumdan şikayetçiyim 3 ay oldu hala kahverengi leke geliyor sağlık ocağına gittim geçen hafta fitil ve antibiyotik verdi ama kullanamıyorum emziriyorum diye bende çok merak ediyorum kadın doğum doktoruna gitsem mi diye sende kasık ağrısı da oluyor mu bende bide ilişkiden sonra baya kahverengi akıntı geliyor
mervemir- deryagencay Ay yok benim hiç ağrım ya ama merak ettim böyle olunca, endişe ettim devam ederse Bi gideyim olmazsa ya
birprensannesi__ mervemir- bazen bi anda karnim ağrıyor ama kanama hic durmadı ilk günden bugüne hep geldi simdide bitmiyor
Sevo74 mervemir- benim de 50 gün oldu hala geliyor ama ağrı sızı olmadığı için normal diye biliyorum bünye ile alakalı bence bide herkeste olmuş yani korkacak bir şey yok bence ağrı olursa o zaman bende gideceğim ama ağrı yok