Acemiyim sorum saçma gelebilir ama kafam karıştı biraz. Bebeğim yarın 3 aylık oluyor. Pusetin içine minder almıştım. Bu minderi daha ne kadar süre kullanmam gerekiyor acaba. Yani oturana kadar mı kullanmalıyım? Puset minderi yokken sanki çocuk iki büklüm oluyor gibi 🥺 ama minder varkende kemerini takamıyorum yetişmiyor