Ranam20222002 çok küçükmüş bizimki büyük baya ama sürekli emiyor ben dondurucuya stok yapmıştım ama benim sütüm donunca tadı değişiyormuş kokusu da bu yüzden bebeğim asla içmedi o sütleri sizin bebeğiniz belki içer 2-3 günlük stok yapıp o sütleri kullanabilirsiniz kendi sütünüzü de sağıp atarsınız