Merhaba anneler. Oğlum 6 aylıkken kafa basıncı artışı olduğu söylendi 6 ay ilaç kullandık basınç düştü. Ama motor gelişimini etkiledi. Tam 12 aylık Şuan sadece komando gibi dirsekleriyle ilerliyor. Desteksiz oturuyor ama kambur duruyor. Kafa basıncı artışı var mı yada hiç duydunuz mu. Bir de fizik doktoru ev ödevi verdi ama tecrübeli anneler fizik alanlara soruyorum neler yapıyorsunuz.