Deletedmom0015 mama ile beslendiğimiz için 2 mama arasındaki saati Tam uyuma saatine getiririm Mümkünse dışarıya çıkartırım eve geldiğimizde duş aldırırım ve mamasını veririm Eğer mama içerken sığmazsa Pamuklu bir tercihan esnek battaniye ile kollarından kundak yapıp yüzünü çok hafif örterim gözlerine gelecek şekilde yatak odamda karartma Perdelerim var onları çekiyorum bu şekilde uyumadığı çok nadirdir Hatta belki de yoktur karanlık ve sessiz ortamda en verimli uyku yaşandığı için elimden geldiğince eğer evdeysen bu ortamı sağlamaya çalışırım Tabii bebekten bebeğe de fark ediyor Ben de çok işe yarayan başka bir bebekte yaramıyor