Annakarenina_19 Kızlar 22 günlük bebegimi beşikten alırken kafasını vurdu biraz ağladı ama sustu sonra birşey olur mu çok korkuyorum ben de ağladım 😥😥 şişme falan yok doktora gitsej mi
Annakarenina_19 Mora hiç ağlamıyor hatta oraya elimle dokundum yine de ağlamadı acisa durmadan ağlar değil mi Bir değişiklik de yok iyi o yüzden götürmedik bir de çok sert gelmemişti cildi hassas diye kizarmistir herhalde ben de biraz sakinleştm