Dalin ıslak mendil aldım normalde molfix kullanırdım yoktu e bebekten dalin aldım zaten paketınden cıkardım bi tuaf geldi ama kullandım hemen kızarttı ve kabartıp pütür pütür yara yaptı çocuğumu travazol ve sudocremle geçirmeye çalışıyorum suan şimdi kendime denedim ben bile yandım cok acıttı canımı kıyamam keşke deneseydim ben yandım siz yanmayın bi kere daha kullanmıştım böyle olmamıştı ama sanırım içeriği değişti