8 aylik kızım var öncesinde çok güzel beslenmesi var di pankek çorba püre ne olursa olsun yiyordu bu ay nedense çorba da dahil herşeyi ağzında bekletiyor 4 gündür deli olucam ne olursa ağzından çıkarıyor iyice acikmasini bekliyorum veriyorum yine aynı dis çıkarma dönemi ondan mi neden anlamadım nasıl.bir yöntem çizmeliyim fikir verirmisiniz