Plastikkupa anladım, çok iyi yapmışsınız şırınga ile vererek. Ağzına sıkmayın, kendi çeksin şırıngadan. Ben de ağzına sıkılacak sanıyordum ama hemşire sakın sen sıkma onu kendisi meme gibi emer demişti. Yani eğer ağzına siz sıkıyorsanız bunu söylemek istedim. Bir de süt için moral çok önemli ya. Sütünüze güvenin, bebeğinize yeteceğine inanın. Siz nasıl emzirmeyi yeni öğrendiniz, o da beslenmeyi yeni öğreniyor annesi inşallah alışacak 🙏