Arimayaa Selam kizlar güzel resim ceken telefon önerisi alabilirmiyim cok net ve yüzü daha güzel gösteren? 🙊❤️❤️
Mom54554 Arimayaa ben iPhone 12 pro max kullanıyorum çok memnunum kamerası falan 😄eşim 11 kullanıyor o da güzel . İkisinde de portre çekimi var 😍
merveyyoruuk Arimayaa Kesinlikle benim ki 11 di gayet güzel çekiyordu şimdi 13 pro kullanıyorum bunun kamerası da harika. Zaten ıphone alma amacımm kamera ♥️
Filtrekahvelianne2 Arimayaa redmi note 9s kullanıyorum kamerası çok iyi ama şöyle birşey var hangi telefonla çekerseniz çekin filtre tonlama ayarları çok önemli istersen iPhone ile çek çok önemli bunlar
Yesimsahin valla iphone olsun taştan olsun😍😂 ama 6s plastan aşağısı değil benim 6s plas bi değeri kalmamıştır ama resim çok güzel çekiyo yani bence telefon alınacaksa iPhone’den şaşmamalı olduğu gibi çıkarıyor
Efemm Arimayaa bende iphone kullanıyorum ama prof cekime yakın oppo reno 5 lite derim karşılaştır netten bak