Ozumdag Herkese selam yeni doğan bebeğimin kilosu az olduğu için aptamil kullanıyorum aynı zamanda emiyorda. Fakat günde bir kere kaka yapıyor aşırı da gaz sancısı cekiyor. Biogaia kullanıyoruz. Biraz iyi geliyor gazına. Ama aptamil kabızlık yapar dediler sma önerdiler çevremdekiler. Sizce napsam kakasını gazını rahat bi şekilde cıkarır ? Kulak çubuğuna zeytinyağı sürüp poposunu uyardıgımızda kakasını yapıyor ama normalden daha koyu. Cocugum sürekli aglıyor ilk bebeğim delircem artık.
birrtutamsevgi Ozumdag hipp gaz ve kabızlık yapmıyor ve anne sütüne en yakın devam sütü diye biliyorum bi deneyin isterseniz ☺️
Lilasever1 Ozumdag ben hipp kullanmıştım ek gıdaya geçince bıraktık hipp combiotic kullandım hiç gaz kabız olmadı diyebilirim
birtutamsac Ozumdag deneye deneye gidin daha her mama her bebekte aynı etkiyi göstermiyo birrtutamsevgi hipp de benim kızıma hiç kilo aldırmamıştı 🤷🏼♀️
Sezii Ozumdag aptamil sma ve bebelac gold kullandım oğlum 26 aylık suan. Kaka yapması için sürekli yaparsanız zeytinyağını bu sefer ona alışır ve kendi yaparken zorlanır. Biz 2 aylık olana kadar çektik gaz sancısı yüz üstü yatırıp sırta sonra karnına masaj sıcak suyla banyo tabi cok sıcak değil normal banyo suyu nasılsa öyle. Gaz masajı İnternet de nasıl yapılır yazar. Henüz bağırsakları be sindirim sistemi tam gelişmediği için bunlar normal mamayı verip hemen yatırmayın sırtından pış pış yapıp mutlaka gazını cıkarın ayaklarını sıcak tutun sağlıkla büyüsün minik 🌼
Deletedmom5284 Çişli bez sayısı iyiyse yavaş yavaş mamayı azaltarak ilerleyin rahatlayacaktır, mamalar biraz deneme yanılma yöntemi, benim kızımın gazına hipp iyi gelmişti mesela ama başka bebeğe kabızlık yaptığını çok okudum insan napcağını bilemiyor 😐
Ozumdag Deletedmom5284 bende baktıgım kadarıyla her bebek farklı oluyormuş bazısına gaz kabızlık yapıyor ama bazısına yapmıyor mamayı sürekli kullanmak istemiyorum ama emmeyle de 10 günde 50 gram aldıgı icin doktor mama kullan dedi. Bende daha 20 günlük oldugu icin sarılık olur diye korkuyorum. Çişli bez sayısı iyi azaltsam kilo alımı iyi olur mu bilmiyorum.