Momyofkerem Kizlar bebegim ışıktan çok rahatsız oluyo. Cama dogry yaklasinca gün isiginda hemen gozleri kapatyor. Karanlikta aniden ışık açınca ağlıyor. Normal midir
Nursena0606 Momyofkerem Kaç aylık? Benim bebeğim 4.aya girecek o da cama yaklaştırınca kapatıyor gözlerini. Ben biraz çekiyorum hafif ışık hafif gölge derken alışıyor ve açıyor.