Sehertosunn cok tesekkurler cevap icin, neden begenmiyor bende anlamadim, 3 ayı da geçirmiyorum ama. Ekimde sağdığım sütleri veriyorum, 1 gün önceden çıkarıp normal buzdolabında çözdürüyorum, sonrada biberonu sıcak suyun icine koyup ısıtıyorum o kadar. çözemedim birtürlü ne yapmak gerekir.