Kızım 9 aylık bugün başladım desteksız uyku çalışmalarına odamıza gıdıyoruz biraz konuşup bişeyler anlatıp yatağına bırakıyorum ağlıyor çok ağlıyor emmek istiyor vermıyorum dayanamıyorum ama yıne de vermiyorum kucağımda sakinleştirip geri bırakıyorum bunu dört beş defa yapıyoruz sonra telefondan pış pış acıyorum uyuyoruz yanlış yaptığım şeyler var mı bu arada kızım gunduzlerı 40 dakıkdan olmak üzere 3 uyku yapıyor 2 uykuya mı geçelim artık