Bibebisgordumsanki Degerli_anne nerdeyse 7 aylik olacak hala 3 uyku yapiyo aksam 9.30 gibi uyuyo aslında daha erken uyusa 2 yapar belki
Degerli_anne Bibebisgordumsanki benimkisi de yeni 7 aylık 3 uyku yapıyor 2 uykuya geçsem mi dedim de erken geldi bana
Bibebisgordumsanki Degerli_anne Bana da oyle geliyor. Yani hazir olunca sinyalleri verirler bence uzun sure uyanik kalamiyor henuz oglum.
Mausyasoo İki uyku 3 ü uyutamıyorum uyumuyor gece uykusuna da geçerken 4 5 defa 29 d0 dk da bir kalkıyor