Mslakn Kızlar 4. Gunum dogum yapalı normal oldu dikişim yokşükür ama bi ilac falan kullanmam gerekıyormu ?
secoz Mslakn kan ilacı , ağrı iÇin parol ve antibiyotik tabi benim sezaryendi. Kan ilacı hamileyken kullandığın zaten
Nesrincente Mslakn bana oksapar verdı ama ben hamılelıktede kullanmıştım onu belkı ondan vernıstr blmıyrm onun dısında agrı kesıcı ve antıbıyotık vermişti ama benım sezeryandı