Ruyadandunyaya ben hep oyle yaptım 1 yaşından sonrada yapmadım dediğiniz gbi zararlı olduğunuda bilmiyorum açıkcası teecih sizin tabi buarada tarif bu çocuk aç kitabından😍zaten çok yoğurt olunca kullanım açısından da kolay oldu diğee türlü bitmiyordu🥰