Sizin bebeklerde de var mı huysuzluk ? 10 aylığa gidiyoruz halen duzelmedi galiba. Yoğurt ,labne verince kizariyo çocuk. Doktor kakada kan olmadığı sürece çok önemsemiyoruz dedi ama acaba bu son zamanlardaki istahsizligi ve huysuzlugu ondan olabilir mii