Arkadaşlar bi makinam vardı Arzum okka en son çıkanlar onu sattım yerine karaca hüps sütlü de yapan makineyi aldım(sırf bu yüzden almıştım yoksa önceki iyiydi ) fakat hiç köpük yapmadı 4 kere üst üstte denedim malesef geri iade ettim.. Şimdi tekrar bir arayışa girdim Gerçekten tadı,köpüğü,tek fincan da bile güzel yapan,sıcak makine önerileriniz var mı