mehmel54 MASALIMMMM geçer o merak etmeyin ben ilkten tutana kadar değil emzirme süresinde acı çekiyordum tam emziremiyormusum emmeyi öğrendiğinde yavaş yavaş da yara geçmişti
Nesrincente MASALIMMMM aynısı bende de oldu yanı emzdıkce sanki içim çekiliyordu ben sey yaptım 1 gün sadece tek gögsümü emzirdi bu arada dıgerını de sagdım süt kalmasın dıye ve hep lansinoh sürmeye devam ettm Bi gün sonra verdiğimde acı falan kalmamıs tı cok rahatlamıştm
MASALIMMMM Nesrincente Nesrincente sagdıgınızı naptınız benım ıste bende dusunuyordum sağmayı ama bu sefer hep aynı gogus ten verınce boşaltıyor yani benim kızda bazen 10 dkaika emiyor bazen 20 belli olmuyor
esrefiMahlukatAnasi MASALIMMMM meme ucunuz çatlamış muhtemelen. Bana madecassol krem iyi gelmişti, emzirme danışmanım verdi. Yalnız içinde kortizon var, emzirme öncesi muhakkak yıkamak gerekiyor.
MASALIMMMM esrefiMahlukatAnasi bende bir danışmanımdan bilgi alayım ona göre bakalım bir şeyler yapacağım
Zeze66 MASALIMMMM benmde oyleydı once yara oldu madecassol keremle 1 gece de gectı. 2. Olarak da slıkom meme ucu aldık biz o cok rahatlattı.
MASALIMMMM Zeze66 bende dusundum de benım kızım emzik tutmadı mesela kusar gibi yaptı aynı şeyi ondada yapar diye korkuyorum
cemre_-34 MASALIMMMM ucundan tutuğu icin devamlı ağrı yapıyor şey yap o tarafını sut sagma makineyle sağmaya çalış ki emmeye tam kavradiginda emzirirsin ama kremi her sağımda sürmeyi ihmal etme
Kose21 MASALIMMMM bana çok iyi geldi mutlaka deneyin çoğu kişi faydasını görüyor inşallah sana da iyi gelir 😍
Msl- MASALIMMMM herşeyi kullandım bende senin gibiydim en son tahinin üzerinde biriken yağ olur ya onu 2 gün kullandım birşey kalmadı belki sana da faydası olur
minikturta MASALIMMMM havucu rendele içine hakiki zeytinyağ sür ve göğsüne koy bunu sürekli yap %99 sonuç