Deletedmom_26 Mdmd Elektrik olmayınca sobalı olan hangi akrabam varsa oraya gitmeyi tercih ediyorum ısınmak için pek seçenek yok herşey elektrikle sonuçta 😕
Fitifiti Mdmd Tencelerede su ısıtıp bulunduğunuz odanın kapısını kapatın. Oğlum 5 aylıkken kış ortasında 1 gün gitmişti. Kucak bebeğiydi daha kolay geçirdik ama büyük olanlar için çok zor olur tahmin edebiliyorum
Yusuf53 Mdmd Yok gbi nasl olsun her yerdemi elektrik kesmiş komşulara sordunuz mu belki sizde bir sıkıntı vardır. Eşinizi arayın yada anneniz akrabanız varsa gotursun sizi