Hastalanmaması için neler yapıyorsunuz önlemleriniz nedir paylaşırmısınız? Oğlum 6aylık doğduğundan beri 2dir antibiyotik kullanıyoruz
eşimle kavga ediyoruz hastalanınca beni suçluyorlar yok hep dışardaymışım çoçuk üşüyormuş falan napayım kızlar bişey ihtiyacımız oluyor marketede mi hastaneyedemi gitmiyim?? Birde antibiyotik kaçgündür etkisini gösterir enfeksiyon geçtikten sonra ateşi bitermi sürekli ateşi çıkıyor düşürüyorum 2,3saat tekrar çıkıyor ??