Merhaba arkadaşlar. Kızım 4 aylik. 1 aydri en az ishal. Ben bebek kakasi zannediyordum. Sinra kanında kan cikinca enfeksiyon varmis. Antibiyotik tedavis görüyor nerdeyse 10 gündür. Geçmezse ki hala kan cikiyor kakasindan tahlil sinucuna göre hastanede tedavi görecek. Benim merak ettigim bebekler nasil tedavi aliyor hastanede? Damar yolunu nasil aciyorlar. Sürekli serum mu veriyirlar? Bilgim yk bu konuda. Bilgisi ve tecrubesi olanlar beni aydinlatirsa çok sevinirim.