Kızlar oğlum 5 gün önce öksürmeye başladı balgam öksürük vardı sonra ki gün ateşli gibi hissettim ama ateşi 36 çıkıyordu dünde aynı şekilde ateşli gibiydi direk acile götürdüm 38 buçuk çıktı eve geldik tekrar ateşi çıktı felan , ben üç gündür oğlumda göz kayması fark ediyorum hava verirken bi anda yukarı doğru gidip geliyor mama içerken şaşı gibi burun kenarlarında birleşiyor yani normal bakıyor genelde ama bunlar 3 gündür görüyorum fark ediyorum yarına randevu aldım , bilgisi olan lütfen birşey desin kafayı yiyeceğim yarına kadar