Ben de henüz iki haftadır ek gıda aşamasındayım ama acemi olsam da yazayım. Doktorumuzun önerdiği şekilde gidiyoruz, brokoli ile başladık. Yarı blw deniyorum mesela biraz bütün haşlıyorum o elinde oyalanıyor yiyor, bir yandan haşlayıp ezdiğimi yediriyorum. Brokoli haricinde blw ye korktum henüz denemedim ama yavaş yavaş başlayacağım. İkinci gün patates ekledim brokoliye. Bir iki gün sonra havuç ekledim, sonra balkabağı, kereviz (alerjen olabilirmiş bizde sorun olmadı), ikili üçlü sebze püreleri hazırlıyorum çatalla ezip biraz zeytinyağı koyarak. Bu öğlen öğünü. Biz tam olarak üç gün kuralı yapmadık sebzeleri, doktorumuz gerek görmedi ama siz yine de araştırın özellikle alerjik bir bebekse. Bir hafta kadar sonra yoğurt denedim akşamüstü öğünü, bir kaşıkla başlayıp artırdım. Yoğurttan birkaç gün sonra meyve tadımı geliyor bizim listemizde, bugün elmayı biraz haşlayıp verdim ezerek, küçük bir kaşık kadar. Sabah 11 gibi. Yani üç öğün oldu ama günde bir çay bardağını geçmeyeceğiz uzun bir süre. Yarın da elma veririm sonra armut, avokado, muz bu şekilde tattırarak artıracağım. 1 hafta kadar sonra da kahvaltı öğününe giriş yapacağız, ev yapımı lor, çok azıcık yumurta sarısı, biraz pekmezle. Uzun anlattım ama umarım yardımı olur☺️ Mama konusunda bilgim yok maalesef, sadece anne sütü alıyor bebeğim. Emzirdikten 1 saat sonra beslenme önerdi doktorumuz ona uymaya çalışıyorum. Ama öncesi sonrası emmek isteyebiliyor daha saat olarak tam oturtamadık biz de