Ek gıdaya 6. Ayımızda geçeceğiz inşallah ama benim aklım çok karışık henüz çok bilgili değilim. İlk gün ne verdiniz neyle başladınız ne kdr verdinizz. Mesela oğlum hem mama alıyor hem anne sütü ama kilo alımı yavaş. Hipp in kaşık mamasını alayım diyorum ama günde kaç kere vereceğim mamayı ve kaşık mamayı verme konusunda nasıl ayarlayacağım. Sebze ve meyve püreleri tadımlık olıuor değil mi doyurmuyor. Peki sebze meyve tadımı yaptırıp ekstra yoğurtta verebiliyor muyum aynı gün. Bunu nasıl ayarlıyoruz. Hem mama hem anne sütü hem kaşık maması hem de tadımlık sebze ve meyveler bunları hangi sıraya göre ne kdr vereceğim inanın bilmiyorum 🤷♀️