Merhaba anneler ;
27 günlük oğlum var memem doluyken çok güzel emiyor azalmaya başladıktan sonra duruyor direk uyuyor bi emzirme saatler sürüyor bi de azaldıktan sonra emmek istemiyor mememle kapışıyor . Mecbur emzirdikten sonra mama da veriyorum . Mememde derin uykuya dalan çocuk mama verirken fal taşı gibi açılıyor gözleri . Mememi daha iyi çekmesi için ne yapmalıyım ? Mamayı kesmeli miyim ? Çok aç kalıp değerlerinin düşmesinden korkuyorum . Bi de sizin memelerinizden de ilk baştan çok gelip sonra damla damlaya düşüyor mu ? Sadece benimki mi öyle ? 😏