Ben ameliyat olmadan ihtiyol(halk arasında kara merhem) onu gazlı beze surup koyuyordum iltihap akitti ¾ gun sık sık yaptim bunu cok sukur bir daha olmadı ameliyatta olmadım. Cok beter acısı olan yurutmeyen oturtmaya bir ağrıdır,cok gecmis olsun. Ben genel cerraha danışın uyguladım,hemen ameliyat olmasam denesem olurmu dedim onay verdi.