pervin_t kitap okumak. Ben telefona zaten çok düşkün değilim bazen saatlerce bakmadığım yanıma almadığım olur. Ama kitap okurken insan kendini kaptırıyor. Ve telefonu eline alamıyor. Ya da bulmaca falan çöz gazete veya dergiden. Birde elin yakınsa el işi yapabilirsin. Yani herhangi bi aktivite yaparsan eline çok telefon almak istemezsin.