Oğlum beş aylık. Allah sağlık verirse bir ay sonra ek gıdaya geçeceğim. Yavaş yavaş lazım olan araç ve gereçleri temin etmek istedim. Birçok araştırma yaparak alacaklarımı buraya yazmak istiyorum. Sizler kullandıklarınız memnun kalmadıklarınız varsa yanda şunu da kesinlikle ekle lazım oluyor diyorsanız lütfen söyleyin. Baya aklım karışık çünkü. Başlıyorum. Oioi tabak kase ve kaşığı. Baby plus cam rende, silikon leke tutmaz önlük, baby plus mama sandalyesi, wewell yoğurt yapma makinesi, ikea nın buharda pişirme aparatı, meyve püre emziği oioi, chicco alıştırma bardağı, 6. Ayına geçtiğimiz için Awentin pp büyük biberonu. Organik gurmem sitesinden ilk gıda seti. Yoğurt mayalamak için Migros’un büyüyo mayası ve günlük süt. Şimdi bu ürünlerden gereksiz olan ya da eklemem gereken bi ek gıda ürünü var mı ? Benim gibi aklı karışık olanlara da bi alışveriş listesi olsun. Ben baya araştırdım çünkü. Ama dizinde fikirlerinizi almak isterim ?