Megami27 Sağlık personeli olan var mı kızlar aranızda .24-32. Hafta idari izinden sağlıkçılar ve milli istihbarat teşkilatı muaf tutuldu diye bir yazı geldi . Amir insiyatifinde mi şu an kullanan var mı .ya da bu izin yeniden gelir mi ?
Goktugunannesi1234 Megami27 ben kullandım canım. O yazı Geldiği gibi geri kaldırdılar. Ben kullanırken Ekim kasim gibiydi ama değişmedi
Noname21 Megami27 esim başhekim yardımcısı. Normalde çalışması gereken çalışanların hepsine izin verip yollamış. Yani biraz amir insiyatifinde sanırım sormuş gitmek ister misiniz diye isteyeni yollamis
Megami27 Noname21 amir insiyatifinde yani . Peki bu söylediğiniz yakın zamanda oluyor değil mi ? Kim gitmek istemez ki
Megami27 Noname21 baktım ama bununla ilgili hiç bir şey bulamadım . Böyle bir hak kaldırılsa muhakkak bir itiraz vs olur ama yok görünende emin olamadım o yüzden
Goktugunannesi1234 Megami27 amir insiyatifi değil ben hemsireyim mecburi çıkmak dediler . 32-38 arası istersen geri dönersin dediler .
Megami27 Goktugunannesi1234 ne Goktugunannesi1234 peki yazı? Yazı da sağlık personeli muaf tutulmuş . Sizi nasıl izne çıkardılar
Muazselami Megami27 merhabalar benim arkadaşım var sağlıkçı bu ay sonunda izne çıkacak 24 haftalık insiyatif değil suan icin hak gibi bişey yazı gelmedi kalktı diye isteyen 32/37 arası gidil çalışıyor
Goktugunannesi1234 Megami27 yazı çıkar çıkmaz hastane covid iznindeki tüm gebeleri arayarak hastaneye çağırdı. Aynı gün sağlık sen olaya el atıp itirazda bulundu ve yazı tekrardan yenilendi sağlık personeli dahildir diyerek. Hastane tekrar arayıp gelmeyin dedi
Goktugunannesi1234 Megami27 hemşirelere 24/32 arası mecburi izin. Ama öğretmenler için öyle değilmiş egerki öğretmen 32 den sonra çalışmaya devam edecekse covid iznini kullandirmiyolarmis. 32 den sonra devam etmeyecekse 24 de covid iznine ayırıp yerine ücretli öğretmen ise aliyorlarmis
Megami27 Goktugunannesi1234 bu itiraz olayı 2022de mi olmuş .zira 2021 temmuzda kaldırılmış ertesi gün geri gelmişti . 11ocak 2022de gelen yazıda sağlıkçıların muaf olduğu yazıyor
Goktugunannesi1234 Megami27 son genelgeyi bulamadım hiçbir yerde ama sendika temsilciniz varsa ona danisin