Esmis Arkadaşlar merhaba . Daha önce de yazmıştım göğüs yaralarindan muzdaribim diye . 2 gün emziremedim bebeğimi şuan sagdim da o kadar az süt geldi ki . Sut kesilince tekrar gelir mi acaba . Önceden sıkınca geliyordu vardı baya geri çekilme mi olmuş acaba
Veterineriuss Esmis sık sık emzirirseniz inşallah eski haline dönersiniz bende Ramazan’da yaşadım azaldığını hatta akmadığını fark ettim sık sık emzirdim ve sulu şeyler tüketim kuru incir siyah üzüm kurusu bol bol tüket ve bir reçete var süt artırıcı bir reçete aktar ürünleri ile bende fayda etmişti 1 çay kaşığı nane 1çay kaşığı tane kimyon 1 çay kaşığı ısırgan otu tozu 1 çay kaşığında biraz az anason kök tarçın sıcak suda demini aldırdılar sonra her gece bir bardak içerdim ben sütümden dolayı sürekli içlik değiştirmek zorumda kalırdım uzun oldu kusura bakmayın
Buse-3535 Merhaba, bende çok hastalandım yeni kendime geliyorum ben de 2 gün doğru düzgün emziremedim bebeğimi benim de sütüm azalmış bugün farkettim😔 bestlak damla ve e bebek promalt içmeye başladım hemen, inşallah çoğalır🙏🙏🙏 sağım yapmayı da düşünüyorum.
Esmis Buse-3535 geçmiş olsun .manuel pompa ile sağım yaptım o kadar az geldiki. Acaba çekilen süt geri gelir mi. ilk bebeğim bilgisi olan varsa tecrübesini paylaşabilir mi çok tedirginim
Buse-3535 Esmis çok teşekkür ederim. Manuel pompa ile sağdığımda benimde çok çok az gelmişti resmen damla damla olarak. Elektrikli pompa çok daha etkili bence o şekilde sağsanız daha çok çıkardı.
gamzely Tamamen bitmedi ise geliyor.. Beniö de bir hafta kadar sürekli istemedi 5.6 saate bir emer olur sağayım dedim 10 cc bile çıkmadı sonra baktım kesilecek sık sık tekrar emzirmeye başladım düzeldi şükür 🤗
gamzely Esmis yok yok öyle deyip iyice strese girme her emzirme sonrası bir büyük bardak su iç ve gerçekten süt yapıcı şeyler yemeye dikkat et iki üç güne toparlar..