Kahveseveranne_ bizde 5 aylik olduk bugün ama erken doğduğumuz için atak dönemimizde bitmedi. Gece, gündüz sürekli uykudan ağlayarak uyanıyor. Önceden gece boyu uyurdu şimdi çok sık uyanıyor. Birde tek memeyle beslenmek istiyo diğerini emmek istemiyor. Uykulu haldeyken onu verirsem anca o şekilde emiyor uyanikken verince çığlık çığlığa ağlıyor. Mama vermedim simdiye kadar vermem gerekir mi bilemiyorum. Bende burda bekliyim belki bana da akıl veren olur🥲